Τετάρτη, 4 Μαΐου 2011

Είσοδος στην Κοσμοσύρια

Τί στο καλό είναι η Κοσμοσύρια;



Ανέκαθεν έψαχνα ένα τρόπο για να αρχειοθετήσω τις ιστορίες μου με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορούν να αναγνωστούν από άλλα άτομα και να σχολιασθούν από οποιονδήποτε. 

Για κάποιον άγνωστο λόγο, δεν είχα λάβει σοβαρά υπ' όψιν τη δυνατότητα που παρέχει ένα blog. Μέχρι που, χθες βράδυ, μου ήρθε! 

Η Κοσμοσύρια είναι η ιστοσελίδα όπου θα βρίσκονται μερικές από τις σύντομες ιστορίες που γράφω και ίσως κάποια αποσπάσματα από τα βιβλία μου. Το έκανα να φαίνεται εντυπωσιακό, ε; Τα 'βιβλία' μου! Μόνο ένα βρίσκεται κοντά στην ολοκλήρωση σε σχέση με τα υπόλοιπα κι αυτό είναι σχεδόν στη μέση! 

Πώς προέκυψε το όνομα της Κοσμοσύριας; Πριν από μέρες έψαχνα μια λέξη που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως όνομα franchise για μια ιστορία με παράλληλα σύμπαντα. 

Τί σημαίνει η λέξη αυτή; Η έννοιά της είναι κατά κόρον αισθητική. Στη στιγμή της δημιουργίας, στο μυαλό μου συνδυάστηκαν οι λέξεις 'κόσμος', 'σειρά' και 'ροή'. Παρόλο που γραμματικά δε φαίνεται το αποτέλεσμα του συνδυασμού των λέξεων αυτών, το αισθητικό και ηχητικό αποτέλεσμα μου άρεσε και το κράτησα. Σήμερα αποφάσισα πως θα χρησιμοποιήσω το όνομα αυτό για το blog κι όχι για την ιστορία των παράλληλων συμπάντων, για την οποία ούτως ή άλλως έχω ήδη ακόμα τρία ονόματα από παλιότερα. 

Αν ήρθατε εν γνώση σας στην Κοσμοσύρια, τότε καλώς ορίσατε! 
Αν μπήκατε κατά λάθος, τότε καλή συνέχεια σε οτιδήποτε κάνατε πριν :Ρ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου